Bohemiskt chic

Tog en titt i min garderob igår och insåg att jag har alldeles för mycket kläder som jag inte använder… Hujeda mig! Måste verkligen ta tag i en garderobs-vår-städning snart! =/

MEN innan jag tar tag i det tråkiga så roar jag mig med att titta på alla nya snygga vårkläder som har kommit ut! Det är mycket roligare att titta på nya kläder som man vill köpa! haha😉

Hur fin är inte denna outfit? hehe 

Det är definitivt inne att vara bohemiskt chic i år!😉 Dont know what to say more than – I simply love it!!

Kommentera

