Igår så haglade det i sthlm, vilket bara det är ganska underligt med tanke på att det är i slutet av maj… Snacka om klimatförändringar! Men efter hagel/regnet så kom det fram en underbar regnbåge som var hur stark som helst. Eftersom jag åkte bil när jag åkte förbi den, men jag försökte fotografera den så gott jag kunde med kameran haha!😉 Resultatet blev så här:

Måste erkänna att jag tycker att bilderna blev rätt häftiga! 😉

Läste en artikel idag som handlade om mindfulness… Detta ska vara en metod som kan effektivisera stresshantering, emotionell balans, ökad självinsikt etc. Det låter ju inte helt fel med att få en bra balans i livet – yin & yang helt enkelt. Många idag arbetar ju heltid, vilket innebär att nästan hela dagen går bort. Stressar efter jobbet för att hinna med hämta barn, samla familj, laga middag etc och kanske ha ett normalt socialt liv!😉 Ordet mindfulness betyder:  ”Att komma ihåg att vara medveten om det som sker i kroppen, tankarna och känslorna”. Just nu så kan man testa mindfulness hos www.cityscoop.se på Existens i stan.

Kommentera

