SommarREA!!

Läste precis på aftonbladet.se att SMHI varnade för åska nu i juli… HÄRLIGT tycker jag! =) hehe Det är något charmerande i att sitta inne och titta på alla blixtrar och räkna sekunderna tills åskan brakar loss…😉

Men vill man inte sitta inne med tända ljus och mysa så kan man faktiskt bege sig ut på stan och passa på att fynda på sommarrean! =) Weeday,
Zara och H&M brukar ha väldigt bra reor där man kan hitta allting från kläder, skor till smycken osv. Men även andra lite mindre affärer brukar vilja kunna göra plats för höstkläderna så det är inte fel att gå runt på Kungsholmen, Vasastan eller Södermalm och kolla in lite mindre butiker. En av dessa grymma butikerna är affären 654 som man hittar på Södermalm. Är det någon som har något tips på nån grym affär som man kan gå till? För min del så hittar jag nya favoriter varje gång jag ger mig ut på stan! Men som sagt bättre och roligare att handla nu när det faktiskt är lite billigare!😉 hehe

Kommentera

