Sveriges rikaste personer

God morgon! Jag läste nyss en artikel som jag tyckte var intressant och vill dela med mig av den till er bloggvänner. Kanske har ni sett den? Det handlar om en topplista över Sveriges miljardärer 2011. Vilka tror ni toppar listan? Vissa var självklara tycker jag och andra har jag aldrig hörts talas om. Här har ni topp 10:

Fanns ditt namn med på listan? Det är kanske inte så lätt att hamna där, men spara pengar kan man hursomhelst göra hos cityscoop.se. Och på vår Facebook-sida håller vi ibland roliga tävlingar med fina priser. Gå in och gilla cityscoop på Facebook här!

Kommentera

